Positionsproblem

Ikväll var det lydnadsträning i Lomma i vår himla fiffiga träningsgrupp. Den är så stor att vi delar upp oss i mindre grupper. Idag var Matte och jag med bland andra Lotta och Cheia. Matte deklarerade att vi behövde träna linförighet. Lotta konstaterade att Matte behöver träna på det mest... Vi har problem med positionerna. Jag vet inte var jag ska vara och det beror på att Matte aldrig har talat om det ordentligt för mig. Så nu ska det tydligen tränas rikligt fast enligt Lotta behöver vi övervakning när vi tränar så att inte Matte virrar till det. Inte konstigt man är lite yr ibland när man har en sån Matte. Men hon får vara förlåten för hon är trött efter en lång dag på jobbet igår och så dit idag igen. Inte bra, inte bra. Tror bestämt vi måste lägga oss nu.

Det bästa på hela kvällen var när jag fick dra en rejäl repa med Elliot på planen när alla andra hade åkt och mörkret föll.

Eller nä, kanske det allra bästa var att jag blev friskförklarad. Jag var så piggelin och glader när vi tränade att alla tvåbeningarna konstaterade att det inte kan vara något fel på mig längre. Härligt att höra tyckte både jag och Matte!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Javisst e de toppen att du e fisk....hrm jag menar frisk =)

Jag tror egentligen att den där stora gräsplanen är till för att ......ja dra rejäla repor!

2009-08-25 @ 18:17:15
Postat av: Wallander

Inte helt lätt med positioner... torrgående fick MOR i läxa men det är ingen panik för jag/vi har bara tagit oss ett par steg från startpositionen (och även där fick vi backning av Roland & Bent, tuffa gubbar att ha och göra med dom där!).



Vad härligt att ni fick dra en ordentlig repa i er ensamhet... en annan fick bara springa lite med "plåstret".



Skönt att du blev "friskförklarad"!



Kramelikram



2009-08-25 @ 19:53:32
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0