Trött och lite trist söndag

Det har faktiskt inte varit någon höjdare idag. Jag har varit trött och så har livet varit trist för Matte åkte iväg i flera timmar och lämnade mig på Dagis när hon var ledig! Och varför gjorde hon då så? Jo, för att stå och sälja saker vi inte behöver på loppis med Elliots Matte. Förvisso håvade Matte in en hel del pengar som kanske kommer mig till gagn så småningom men det kändes ändå nesligt. Kompensationen blev en milrunda i skogen sen. Inte så tokigt kanske. Ingen träning men kanske lika bra för jag har inte varit i form. Det tog på krafterna med dubbelbus igår först med Walle och sen med Elliot. Matte kom såklart med temperametern ikväll och donade för att jag var så stillsam. Men ingen feber hos mig inte.

Nä, nu ska jag nog bädda ner mig i de nytvättade lakanen. En ny vecka väntar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Klart att du blev lite låg när du fick vara på dagis trots att din matte var ledig. Men toppen att det gick så bra... vilket klirr i eran gemensamma kassa!



När vi kom hem igår från er så blev vi lämnade ensamma för att FAR skulle jobba och MOR tvunget skulle åka till Jakt & Fiskemässan... tydligen viktigare än att umgås med oss! Men men det är inte lönt att vara långsint det vinner man ingenting på!



Snusa riktigt gott så ses vi imorgon kväll :-)



Ps. MOR hälsar att hon glömde att säga till din matte att ingen ny tröja fanns att införskaffa igår.

2009-08-30 @ 23:14:37
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

ja vilken usel dag =( de enda som får en att bli lite mindre sur e att det faktiskt blir en hel del goda ben för pengarna(å helst då hjorben,mums)Ja du vet ju hur goda dom kan vara för du "lånade" ju ett av mej på lördagskvällen.

Matte sa att det var den konstigaste dagen på länge,dom blev visst nästan överfallna lr nåt.Vi (nåja du)skulle ju varit med å vaktat för det lät allt lite läskigt dom där som slogs bakom VÅRA bilar!!!

2009-08-31 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0