Fredag...

...och ljuva dofter spred sig i Dagisköket i eftermiddags. Det var nämligen Dagismatte som stekte lever till mig och Knappen. MUMS vad gott det var. Sen kom Matte hem från jobbet och det blev sång och dans. Imorgon ledigt för Matte, på söndag jobbar hon fast inte jättelänge. Imorgon har hon lovat mig spår hemmavid som kompensation för att vi inte åker till Fulltofta. Men vi måste hinna med lite hemmavid, köra några ärenden också etc på vår lediga dag. Lite julklappar får vi allt börja slå in också för tiden går fort!

Lite sovmorgon måste vi också unna oss imorgon bitti. Det blir ju ändå inte ljust förrän åtta, så ingen nytta att gå upp så tidigt!

Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Hej hopp!

Man får bli glad om det blir ljust överhuvudtaget i dessa dagar :( Fast idag har det varit fint - fick en promenix i "furet" och ett litet uppletande. Imorgon blir det sök - 9 ekipage. Drar jag lott nr. 9 så blir det nog "mörkersök".

Ni kommer väl ner på måndag - jag har slagit in en julklapp till dej! Jättefint papper :D

Tass

Zico-Bus

2009-12-12 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0