Spanienfararna tillbaka igen

Japp, nu har vi hämtat Syster Yster och Ricardo vid Svågertorp. Dom har haft lite otur minst sagt. Ysters väska har blivit förstörd av oförsiktig hantering och Ricardos bagage kom fram till honom i Spanien först igår. Nesligt. Tacka vet jag bilen som transportmedel, där vet man var man har sina saker och sin bur! Tur att Matte aldrig insisterar på att flyga för då måste jag åka ensam i bur. Dom hade kanske slarvat bort MIG!

Skönt att ha resenärerna tillbaka igen i alla fall. Har visat upp mina fina julklappsdjur. Nu börjar det bli sent och vi måste krypa till kojs så småningom för Matte jobbar imorgon och gästerna ska hem till Stockholm igen. Men istället kommer Medicinpinnen imorgon kväll! Fast innan jag träffar henne ska jag och Matte till stan på korvarunda. Så jag håller tassarna för att Matte kommer iväg från jobbet i tid imorgon!

Natti-natti!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Tack för en mysig stadspromenix (som alltid). Men attans vad kyligt det var... tur att man får lite varmt i magen på halva vägen. Jag gillade verkligen SIBYLLAKORVEN, vad tyckte du?



Hoppas du hann busa lite grann med brorsan min ikväll innan det var dags för er att gå till kojs. Hoppas dock att han håller sig på "sin" sida inatt.



Puss puss

2009-12-31 @ 00:11:45
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lakrits

Det blev faktiskt ingen Elliot hämtning ikväll för vi hamnade på middag hos Dagis och sedan snack med Medicinpinnen. Så vi hämtar Elliotson imorgon bitti. Så hinner jag sova också för när jag är trött vill jag liksom inte busa. Men imorgon är jag full av bus :D



Sibyllakorven var mycket god. Du såg nog hur jag höll på att överfalla Matte ett antal gånger för jag tyckte hon var för långsam i utdelningen.



Hoppas ni kan titta ut här i skogen under nyårshelgen så ska jag bjuda på spring, bus och många pussar!

2009-12-31 @ 01:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0