Spår på Revinge

Idag blev det äntligen spårträning på Revinge. Var rädd att det inte skulle bli av för igår kväll låg Matte i huvudvärksplågor men se när dagen grydde var hon faktiskt i bättre skick än man kunde våga hoppas på. Lite virrig och långsam men det kan man ju stå ut med!

Spåret började ganska dåligt men slutade desto bättre. Ägnade mig åt lite av varje i början nämligen, många spännande dofter att kolla in på Revinge.

Efter spåret blev det uppletande och sedan budföring. Mycket innehållsrik träning alltså. Sen blev det en springrunda med Zico som var kul ända tills han blev haig på sin repboll. Jag struntar ju i repbollen :( Vill bara ha kul. Men sen skällde han ut några hundar som kom för han ville skydda mig och det var ju snällt så jag ska inte sura över snäset när jag ville låna bollen.

Ett litet missöde när vi sen var ute på promenad hemma runt sjön resulterade i att jag åkte in i vår lilla dusch. Råkade rulla mig i en hög av icke uppskattat slag. Var inte meningen att jag skulle bli riktigt sååå grisig, försökte rulla av mig lite sen men det var inte till belåtenhet.

Nåväl, ett missöde händer så lätt. Vi har haft en trevlig dag i alla fall. Men nu är Matte trött igen. Bäst att natta sig alltså. Imorgon ska hon tyvärr till jobbet. Dystert men sant. Fast hon jobbar kort vecka, ledig över nyår :D


Kommentarer
Postat av: Wallander

Kan hålla med om att du fick en innehållsrik söndag, dock mest en rolig sådan.



Missöden är lätta att hamna i ibland :-)



Ses imorrn... känns som om det var evigheters evigheter sedan våran senaste korvarunda.



Go'kvälls!

2009-12-29 @ 20:18:21
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0