Goda råd

Vilken tur för mig att träningen blev av ikväll trots att det snöade en hel del. Såklart för att jag gillar att åka till Lomma och träna men också för att Zicos matte Heléne klappade om mig och då noterade att jag börjar bli en riktig smalis. Hon förmanade Matte att hon inte får banta mig mer. Jag sken upp som en sol för jag vet ju att Matte alltid följer Helénes råd. Och mycket riktigt, när vi kom hem fick jag en extra portion mat. Det satt fint minsann!

Träningen var snöig men trevlig. Både Wallander och Sigge var där och jag kände mig väldigt populär! Träningen rullade på tills Matte blev för frusen om tårna, då åkte vi och handlade istället.

Håll tummar och tassar för att Matte får byta sin helgjour i april så att vi kan åka med på klubblägret. Matte ska bearbeta schemaläggaren nästa vecka när han är tillbaka. Hoppas, hoppas!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Måste vara underbart att få mera mat :-), du får nog allt tacka Heléne lite extra mycket när ni ses på söndag.



Tack för sällskapet idag... alltid lika roligt att ses. Vi håller tummarna för att det fixar sig med jourbytet.

2009-02-19 @ 22:37:32
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Anonym

OBS! Vi sa att du var snygg! Inte för mager ..! Men du var säkert värd lite extra när du kom hem :D

See ya' Sunday!

/Ziiiiico

2009-02-20 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0