Grattis kära Dagismatte!!!

Idag fyller Dagismatte åt och ikväll har vi haft kalas. Mattes bror Linus och hans familj var också med. Jag var med på presenten från Matte och hennes två syrror och det var presentkort på valfri resa med tåg till och från Stockholm. Jag och Matte hade också fixat en kopp med fat och frukosttallrik som Dagismatte hade önskat sig. Dagismatte var så nöjd med presenterna och kvällen var riktigt trevlig. Men jag blev ju trött och gick till sängs på ovanvåningen en stund medan det åts tårta.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad kul att presenterna blev till belåtenhet. Kan tänka mig att du inte gick lottlös från kalaset heller... något smarrigt har väl slunkit ner i magen din?



Jag hoppas att du kan hälsa till Dagismmatte imorgon och gratta henne i efterskott från mig & MOR.

2009-02-23 @ 23:59:48
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0