Mårdstatus

Jag har letar efter mården men det är över en vecka sedan jag såg till den sist nu. Kanske tog den sitt förnuft till fånga och flyttade. Men man ska inte ropa hej för tidigt så jag fortsätter att patrullera mitt revir varje dag. Men jag är tacksam om vi slipper bygga fälla och dona för vi har roligare saker för oss än att jaga mård faktiskt.

Annars en helt vanlig måndag. Kan vara skönt med såna dagar också tycker jag. Matte håller inte riktigt med låter det som. Jag är tålmodig och lyssnar på hennes suckanden som mestadels handlar om jobbet. Det är en av mina uppgifter som hund att ta del av Mattes problem här i världen och göra henne glad när hon är lite nere.

Låter som att vi är på sänggående. Natti-natti!

Kommentarer
Postat av: Zico-B

Det är bra "Lakkan" - stötta din matte! Vi hoppas och tror att det bara handlar om helt vanlig "tråkig/otillräcklig-på-jobbet-känsla". Då fixar du säkert så att matte mår bättre!

Tassar&Kramar

Zico med matte

2009-01-26 @ 22:15:42
Postat av: Wallander

Opp och ner, ner och opp så kommer det nog tyvärr alltid vara i 2-beningarnas arbetsvärld.



Men så klart underlättar det när vi stöttar och glädjer dom.



Verkar ju lovande med mården!!!

2009-01-26 @ 22:35:21
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0