Värme och ljus...

...längtar både Matte och jag efter. Kanske är ljuset viktigast. För kläder kan ju Matte ta på sig och jag fryser inte så lätt. Men det är trist att det är så mörkt. Den 29 mars blir det sommartid, det tjatar Matte så om att jag inte har kunnat undå att lägga datumet på minnet. Men jag håller med, tänk så underbart. Då kan mna gå kvällspromenad när det är ljust och man hinner träna lite också. Och så mycket lättare det är att gå upp på morgonen när det ljusnar ute. Men tyvär är det ett tag dit och när det är så trist väder som det har varit de senaste dagarna så känns det jobbigt att vänta. Det märktes tydligt också när vi tog bort ljusstakarna i fönstret. De lyste upp så fint. Matte funderar på att sätta dit dem igen. Vi får väl se hur desperat hon är.


Nu ska jag gå och kolla in vår renbäddade säng. Myspys.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vem vill inte ha mera ljus...nu!!!

2009-01-15 @ 21:18:47
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0