På visit i storsta'n...

...men hittills är det mest skogen jag har besökt och det har jag verkligen ingenting emot.

Vi åkte ganska sent hemifrån igår men det visade sig vara perfekt timing för Yster var inte klar med sitt jobb förrän lagom när vi närmade oss. Jag och Matte stannade flera gånger på vägen upp, bland annat gick vi en jättefin runda vid Vättern där jag också tog mig ett dopp. Vättern är stooor, nästan som ett helt hav!



När vi mötte upp Yster i Alby blev det stor glädje. Först kände jag inte igen henne för hon hade världens utstyrsel. Hon kör ju motorcykel numera och då är det västa munderingen som gäller. Men bara hon fick av hjälmen kunde jag ju pussa henne och det gjorde jag med besked. Sedan åkte vi hem till hörkvarteret och efter många om och men kom vi i säng.

Det blev en välbehövlig sovmorgon för oss alla. Men sen bar det av ut i skogen. En kompis till Matte visade oss en jättelång och fin runda. Kompisen som heter Maria tyckte jag var såååå lydig. Underbart med beröm!

Vi hittade fina platser på rundan...





Vi gick i två timmar och sån tur vi hade med vädret för när vi sen åkte hem kom värsta regnet.

Nu är det kväll och Medicinpinnen har varit här en stund men nu är hon avlämnad vid t-banan och nu ska jag ladda batterierna tills imorgon! Jag ska försöka fixa till en häftig bild på Yster och hennes hoj som heter "Äpplet".

Kramisar från Lakkan i stan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad skönt att veta att du/ni kom upp ordentligt och att du nu fått utforksa skogen ordentligt.



Häftigt att Yster skaffat båge... hon är en tuffing som vågar. Skall bli kul att se henne med den egna hojjen.



Ha det fortsatt härligt och ta ordentligt hand om 2-beningarna. Dom skall väl klippa & färg hår, äta pizza mitt i natta, ja som det brukar vara!



Kramizar till er alla från oss alla!

2009-07-28 @ 23:08:39
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Zico-Bus

Hej hopp!

Inte trodde jag att huvudstaden kunde vara så fin! Trodde där mest var massa bilar, människor och stora hus.

Ska du testa att åka motorcykel? Det hade väl varit häftigt!

Tass&Kram

Z&H

2009-07-29 @ 08:43:18
Postat av: Elliot

Det där ser ut att vara ställen i min smak =) Jättefint!



pussingar från E



ps.min matte körde oxå MC förr så hon blev lite avis på Syster Yster å säjer att hon inte kan ha både bil o mc,å då får de bli bil....för annars kan ju inte lille jag åka med :D

2009-07-30 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0