Semester

Hurra! Nu har Matte semester i tre veckor. Det är helt underbart tycker vi båda. Vi firade med att sova länge och gå en skön runda i skogen. Sen städade vi på tomten och efter det blev det en tur till Elliot. Det var härligt att ses igen och busa. Inte för att det blev så mycket spring men man kan busa ändå. Tugga på varandra, bitas i benen, trycka ner med nosen mm.






Jag fick världens finaste ben av Elliot, det största jag någonsin haft!








Ja, det var verkligen ett smarrigt ben. Knappen kom på besök och då lånade jag ut det en liten stund, men bara en liten... Jag får be Matte låsa in benet när vi åker iväg så ingen snor det! För imorgon bär det av till Stockholm. Men först ska gräsmattan klippas och lite ditten och datten fixas så det blir inte avfärd förrän på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Oj, ja det var mig ett stort ben, tur att du är en tjej med "stålmage"!



Vad skönt att det nu är SEMESTER och härligt att ni skall börja den med en tur till Sthlm. Glöm inte att hälsa till mattes systrar.



Så klart ses vi när ni kommit hem igen.



Kör försiktigt!



Kramizar

2009-07-27 @ 08:17:52
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Ha en skön semester och försök att ta det lite lugnt. Ni behöver nog det båda två :)

Vi hörs när ni är "back-in-town".

/Heléne

2009-07-27 @ 13:43:40
Postat av: Elliot

tack för busstunden(fast den var lite kort)igår!

Kul att du uppskattade min "lilla"tuggpresent =)

Ha det bra och vila upp er ordentligt.



kjamis

/E

2009-07-27 @ 15:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0