Blått & blött

Det har varit bad mest hela dagen! Nåväl, första omgången blev vid ettspåret. Då hade jag väntat på Matte en lång stund medan hon grejade med olika saker. Ett märgben hann jag också med att rensa. Men vid ettiden åkte vi iväg till samma fina badsjö som igår. Himlen var blå, vattnet var blått och härligt svalkande. Även idag blev jag väl rastad. Tyvärr lyckades Matte förirra en av min vattenleksaker in bland strandvegetationen. Vi letade och letade, utan resultat. Kanske hittar vi den nästa gång vi är där.

Medan Matte åkte några ärenden under eftermiddagen var jag med Dagismatte och Vildhusse. Självklart badade jag i dammarna. När Matte kom och hämtade mig meddelade hon att vi skulle träffa Wallander med flock ikväll. Hurra. Jag lade mig i väntläge och ganska snart var det dags att åka iväg för att möta upp dem. Vi skulle nämligen till scoutstugan vid Yddingen och just det....BADA.

Här kommer nu en fotokavalkad från kvällens promenad och bad....


Mycket spring i benen... i mitten lille Beck.


Han är rätt snabb för att vara så liten...


Sara & Beck


Wallander och jag busar.


Vi smider planer alla tre...


Högsta tillåtna hastighet för valp!


Walle och jag med krabban.


Blått blått blått...



Beck i bärtagen!


På upptäcksfärd!


På hemväg....valp batterierna tog slut.


Och till sist tog mina Duracellbatterier också slut!

Och det var allt för ikväll. Nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Vilken härlig avslutning på årets finaste dag/kväll!



Kanonroligt att vi äntligen fick ses igen... tyckte att det var evigheter sedan sist.



Våra batterier tog oxå helt slut... men nu skall jag ladda upp mina på nytt.



Tack för en härlig bad- & bustur!

2009-06-25 @ 00:49:57
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Alina

Natti på dig sweety! :)

2009-06-25 @ 01:03:22
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Zico-Bus

Men Lakkan då!

Det är väl inte Krabban, som du har slarvat bort :(

Ring mig, så kommer jag som ett skott och letar upp den :)

Tass&Kram

Z

2009-06-26 @ 09:28:48
Postat av: Lakrits

Nej nej, det är inte Krabban. För då hade Matte fått hoppa i och leta upp den! Det var en sån där "Kong" eller vad de nu heter. Inte så jätterolig men ganska bra att kasta. För bra...

2009-06-26 @ 15:46:48
Postat av: Elliot

Han e allt bra gullig....den där lille killen =)

Stoooor pussing från

"farbror"Elliot

2009-06-27 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0