Sen kväll i Lomma

Ikväll hade vi jaktlydnadskurs del tre. Det var en del nya inslag blandat med sådant vi gjort innan. Fattar inte vad som ska vara kul med att inte få hämta någonting alls utan bara få gå fint bredvid. Men man kan ju inte begripa allt här i världen. I alla fall var Matte rätt trött och småsur när vi började men det bättrade på sig allt eftersom. När vi var klara ute i Furet blev jag installad i bilen en stund. Jag såg att Elliots bil dök upp och ut hoppade han. Så kommenderades han och Ann lite av Matte och tydligen fick jag inte vara med då :( Men sen släpptes jag ut och Elliot och jag drog riktiga rundor ute i Lommaskogen. Jag fick upp snus på en hare och rastade den lite. Matte blev purken men det var det värt. Jag blir så busig när jag är med Elliot. Mer än vanligt alltså!

Det blev en trevlig kväll i Lomma i alla fall. Nu ska det sovas och imorgon är det fredag och Matte ska vara ledig i helgen och det ska bli så sköööönt att rå om henne och få sova ut lite!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Synd att vi missade denna gång... men man kan ju inte vara på två ställen samtidigt (tyvärr).

2009-06-05 @ 23:39:44
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

Hej

Har glömt å skriva o tacka för "exercisen".

Javisst har jag "bra"inflytande på dej? =)

Vi blir riktigt skogstokiga å håller på att springa ner både folk å fä....

Hörs imorgon....

Gnatt

2009-06-06 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0