GRATTIS....

...till Wallander, Elliot och alla andra från Nattkullen som fyller tre år idag! Mitt grattis kommer lite sent på kvällen för vi har inte varit hemma mycket idag. Men bättre sent än aldrig. Och presenterna är levererade och det är ju huvudsaken. Matte och jag slog våra kloka huvuden ihop och resultatet blev visst bra. Både Wallander och Elliot verkar helnöjda och det är ju toppen när presenterna faller i smaken.

Hoppas ni har haft en superduperhärlig födelsedag!!!
 
Tass & kram från mig och Matte

Kommentarer
Postat av: Wallander

JAG HAR HAFT EN JÄTTEBRA FÖDELSEDAG! Synd bara att jag inte fick fira den tillsammans med dig, men det kommer flera födelsedagar :-)

2009-03-22 @ 23:34:37
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

Min dag blev jättebra....när ni kom o hälsade på =)

Å en liten busrunda blev de ju....



pussingar från E



ps.jag gillar "fnutten"SUPERMYCKET asså fnutten e den där med drag i på fyra håll...haha det låter krypiskt för den oinvigde lr hur?

2009-03-23 @ 14:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0