Mycket på gång...

Det verkar vara mycket på gång framöver. Imorgon slutar Matte tidigt (vilken toppenvecka det har varit förresten, hon har flexat hem sig tidigare nästan varje dag). Då blir det trädgårdsarbete på eftermiddagen. Sedan måste vi in och lämna Wallanders födelsedagspresenter. Trist att vi inte kan umgås nu när jag luktar för gott men han måste ju få sina presenter i tid ändå. 

Sedan blir det spår i helgen, det har Matte lovat och ikväll tog hon en flaska blod ur frysen och satte i kylen.  På lördag blir det också sökträning och på lördag kväll kommer Mattes faster med familj. De ska bo hos Mattes föräldrar men det blir såklart ett litet besök hos oss också för att kolla in vårt hus. 

På söndag sedan blir det upp himla tidigt och till Fulltofta igen för då har klubben söktävling. Matte ska vara figge, jag ska ligga i bilen och ha lite tråkigt men sedan ska jag få spåra där som plåster på såren för att jag får vänta ett par timmar.

Jaha, det var helgen det....nästa vecka åker vi till Stockholm på onsdag kväll så det blir bara tre vanliga vardagar.

Mitt söktäcke har kommit idag men det blir bäst bilder utomhus så imorgon ska jag plåtas i det.

Nu ska jag gå och vila mig efter en sen kvällsmat. När Matte kom hem blev det lydnadsträning, sedan andhämtning och ovanpå det en rask skogstur. Sedan bar det hastigt iväg för att Matte skulle få gjort några ärenden så det blev ingen mat förrän vi kom hem igen. Men då smakade den desto bättre.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad härligt att få rå om din matte lite extra och som du berättar så lär det bli mer av den varan framöver nästa vecka oxå.



Fullbokad helg som vanligt... hoppas spårandet går bra både lördag & söndag.



Trist att du inte kan komma hit på söndag och äta f-tårta... men vi får ta det lite senare. Snällt att ni tar er tid att komma in och lämna presenterna :-)



2009-03-20 @ 10:53:19
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Ja det är MYCKET trist att jag inte kan komma och äta tårta. Eller kan och kan...men det är nog inte lämpligt. Men det kommer många tillfällen sen att äta tårta.

2009-03-20 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0