Se upp i backen

Strax efter lunch var vi en sväng i skogen. Sedan skulle Yster iväg framåt senare eftermiddagen och efter lite slappande gav Matte och jag oss ut på en långtur. Vi tränade lite på vägen och sedan besteg vi Hammarby skidbacke. Liften var stängd och där var helt tomt i backen så vi kunde härja bäst vi ville.


Full fart!


Jag beundrar utsikten och väntar in Matte

Utsikt över stan


Kom igen Matte, nu drar vi till skogen!


Och här sitter jag i skogen

Vi gick en långtur sammanlagt. Över två timmar var vi ute. Sedan satt det fint med mat och vila. Så småningom kom Yster tillbaka också och nu är allt frid och ro i högkvarteret. Imorgon kväll blir det ny rapport från stan.


Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Skönt att se dig i din rätta miljö. Fy för den, vilken resa ni hade upp till Stockholm. Inte underligt att folk drar sig för att åka "kollektivt". Hoppas hemresan blir lugnare.

Ha det gott!

/Zico

PS. Igår e.m. snöade och regnade det, så matte och jag skolkade från torsdagsträningen :(

2009-03-27 @ 09:41:09
Postat av: Wallander

Vilken härlig lång tur ni fick tillsammans. Så mycket snö det fanns i backen, du är så fin där du sitter och blickar utåt, eller kanske mest bakåt, men ändå.



Ha det fortsatt gott!

2009-03-27 @ 22:09:45
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Zico, det kommer många fina vårkvällar när det är mysigare att träna. Ni hade det säkert skönt hemma!







2009-03-28 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0