Träning på hemmaplan

Egentligen hade vi tänkt åka till Lomma ikväll men Matte kom hem så sent från jobbet så det blev inget av med det. Men vi tränade hemmavid istället och det gick jättebra. Det är mest rutan som det är bekymmer med men nu har visst Matte fått lite tips av Helnen så får vi se hur det går.

Efter träningen blev det promenad och sedan mer trädgårdsröj. Jag fick ett litet märgben som jag kalasade på länge och väl. Inte förrän det var nästan helt mörkt gick jag och Matte in.

Imorgon börjar Matte sent men å andra sidan slutar hon senare. Men det är ju fredag imorgon. Så skönt det ska bli med helg sedan. 

Kommentarer
Postat av: Wallander

Det skall bli så roligt att komma ut och se hur allt tar sig ut så som ni(eller din matte)röjer i trädgården.



Hörde MOR hur hon tipsade igår... hoppas det hjälper även dig. Jag har ingen nytta av mitt längre men det gör ingenting... jag fick mycket gottigottgott under tiden i alla fall.

2009-05-08 @ 19:27:46
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0