Härlig lördag

Vilken toppendag. Det enda som fattades var sovmorgon men det tar vi imorgon istället. För idag blev det upp ganska tidigt för att hämta Walle och sedan köra till Revinge. Jag var kass i kistan på sennatten och morgonen, hade väl råkat äta något olämpligt (vägrar berätta för Matte vad). Men det fixade till sig igen.

Kul att få sällskap med Wallander till Revinge. Vi var tre tappra deltagare från spårgruppen. Matte lade mitt spår själv för hon ville se om jag var i bättre form jämfört med sist. Svaret var JA. Inget fel på formen! Jag gjorde precis vad jag skulle och roligt var det!

Walle fick också testa på personspår och det gjorde han bra. Lite undrande inför apporterna, han hade tydligen kretsat lite runt dem för att kolla av så det inte var något farligt som låg där i spåret!

Uppletande och budföring och fritt spring hann vi också med innan klockan hade blivit lunch och nöjda och glada åkte vi hemåt. Ja, jag och Walle hann rulla oss i en koskit var också innan vi åkte hem till Mattes förtret. Det blev avspolning...

Eftermiddagen tillbringades omväxlande inne och ute inklusive märgbensgnag och skogspromenad. Vid sexsnåret kom Helene och Beck och så blev det korvagrillning i vår fina spis. Sen tyckte jag det var dags att vila men grabbarna verkar ha outsinliga mängder energi (eller så begriper de inte att hushålla lite) så de fortsatte att härja i v-rummet. Men jag var trött så jag drog mig tillbaka.

För en stund sedan åkte familjen Lindeblad hem och nu håller Matte och jag kväll.
Lite bilder...


På Revinge kan man springa väldigt fort!!!


Man kan sitta fint också!

Slut för idag, tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Wallander, Beck & MOR

Det är vi som skall tacka och speciellt jag som både blev upphämtad, fick spåra och bara vara tillsammans med er hela dagen.

Så bra & roligt har jag inte haft det på länge :-)



Sov gott nu... vi ringer och rapporterar imorgon men lovar att det blir först efter att ni fått eran sovmorgon!



Kramizar

2009-11-07 @ 22:54:12
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Medicinpinnen

Vilka fina bilder. Ser härligt ut! Förstår att det var en bra dag. Kram från mig

2009-11-08 @ 10:39:40
Postat av: Ellan

Hai-Hai! Det ser mycket snappt ut! Fartränderna syns. Hihi! Här i storstaden är det tomt efter Er. Mycket hårfritt hemma tyvärr...

Hoppas Ni kommer upp i slutet på november.



Groff och gull från Yster

2009-11-08 @ 14:03:10
Postat av: zico-bus

2009-11-08 @ 18:48:03
Postat av: zico-bus

Lite mer utförlig kan man ju vara när man skriver i en gästbok :D (Det var matte som tryckte på ENTER :( )

Jag blir lite avundsjuk när jag ser vilken kul dag ni har haft. Spår, uppletande och bus - det måste bara betecknas som en tiopoängare i en hunds värld.

Jag har gjort något kul idag (fast det tyckte inte min humorlösa matte!) - jag apporterade en kon, när jag ändå höll på med framåtsändande. Har liksom inte fattat vitsen med det momentet och idag trodde jag att jag förstod, så jag hämtade in en av konerna som stod som markering för yttre gräns. Matte blev inte glad - fattar inte varför ???

Tass&Kram

Zico-Bus

2009-11-08 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0