Kanske finns det hopp...

...för mig som apportör.

Imorse innan Matte åkte till jobbet (hon började halv elva) så fick jag faktiskt apportera lite dummiesar. Det var allt länge sen. Men tro inte att jag hade glömt bort hur man gör. Och jag kom snabbt in till Matte i hopp om belöning vilket visade sig ge utdelning. Bara någon gång som jag var lite lös i munnen och tappade men Matte var nöjd fast vi blev blöta för just då skulle det till att ösregna.

Hoppas hoppas hoppas jag får hämta mer saker framöver! Håll tassarna för mig att Matte inte hade gett upp helt utan att vi mest hade en jättelång paus från apoprterandet!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Klart det finns hopp... FM2010 som mål?

2009-11-11 @ 22:40:09
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Näääää....det vågar vi oss alls inte på. Vi har skippat det där med vilt. Blir bara strul och bråk. Vi ska vara kompisar!

2009-11-11 @ 22:46:32
Postat av: Wallander

Vad synd :-(

2009-11-13 @ 00:35:17
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0