På visit hos Syster Yster

Japp, i morse kom vi iväg till Stockholm. Matte hade lite svårt att slita sig hemifrån men till slut gick det ju. Bilresan gick bra, jag fick rastning vad jag behövde och i eftermiddags anlände vi till stora staden. Ett stort framsteg jämfört med tidigare var att vi tog oss hem till Yster utan eskort. Ja lite hjälp med vägbeskrivningen fick vi ju ha men tidigare har Yster mött upp och eskorterat oss. Men nu bestämde sig Matte för att hon minsann måste lära sig hitta. Hon har också kört ut till skogen ikväll med Yster bredvid så nu kan vi åka ut på morgonen själv om Yster behöver sova lite längre.

En trevlig kväll har vi såklart haft. Jag fick en mums-mums god portion kycklingrens. Åh, kyckling är nog det godaste jag vet!

Snart dags för sängen så vi orkar upp i hyfsad tid imorgon!

Kommentarer
Postat av: H&Z

Kör försiktigt - speciellet där uppe. Tänk på att det är 08:or du har runt omkring dig :D

/H&Z

2009-11-27 @ 17:57:40
Postat av: Wallander

Vilka fantasiska framsteg din matte gör i den riktigt stora trafikerade staden!!!! Nu skulle ni ju t o m kunna överraska Syster Yster :-)



Ha det fortsatt gott och glöm inte att hälsa från oss alla.



Kramizar

2009-11-27 @ 21:15:19
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0