Hundnappning

Idag har Elliot blivit hundnappad och bortförd ifrån sitt hem. Hemskt eller hur? Eller inte för han blev bortförd i min bur och av Matte och så hämtades jag på Dagis och sen har jag och Elliot busat hela kvällen. Det var nämligen så att Matte var på kurs på Räddningsverket på Revinge (också ett sätt att åka dit utan mig!). På vägen hem passerade hon Staffanstorp och vips så var Elliot med. Men jag visste inget om tilltaget så jag blev jättepaff när jag hoppade in där framme i bilen (åker där när vi bara kör på grusvägarna i skogen) och vädrade ELLIOT från buren!!!

Vi har haft toppenkul. Men det var i grevens tid vi umgicks innan jag sätts i celibat säger Matte för jag ska nog börja löpa när som helst. Trist men sant. Hoppas tiden går fort för det är inget kul att vara isolerad från sina kompisar. Fast vi ska träna på måndag men kanske vi får hålla oss en bit från Walle och Elliot annars får de koncentrationsproblem säger Matte.

Imorgon slutar Matte lite tidigare tror jag. Hurra! Då ska vi ha en härligt skön kväll tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag tror inte Elliot blev speciellt olycklig när han hundnappades... jag tror att han blev överlycklig!



Ja ha så det är dax nu med löperiet, ja då blir det nog lite restriktioner även från denna sidan.



Tidigare hemgång imorgon och sedan semester för din matte... låter som helt ok. Hoppas ni får det superhärligt!

2009-09-11 @ 00:16:35
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

Jaaaaaa hundnappad!!! Det var de bästa på läääänge =) Fattar knappt att man kunde ha sån tur å dessutom utan att matte e med.

Tusan vad kul vi hade och tusan VAD TRÖTT JAG BLEV!

Vi sov till kl 10 idag :D

2009-09-11 @ 13:05:34
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Just hemkomna från Revinge ... pust, lång dag idag och lång dag imorgon (hoppas vi - för vi vill att alla hundarna ska klara spåret!). Såg i Walles blogg att moster/syrra ska vara i TV ikväll - det måste vi se :D

Vi höres!

Kramar och Tassar

Z&H

2009-09-12 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0