Ojojoj...

...vad Matte är gnällig just nu. Jag fäller ner öronlapparna och lyssnar icke! För det är ju inte så illa som det låter. Vi har ju varandra och det är ju huvudsaken. Sen kan saker ju gå emot en ibland, man är trött etc. Men det kommer att bli bättre försöker jag trösta Matte med. Så småningom blir det vår igen :D 

Det blev ingen Lommatur ikväll. Jag luktar för gott och Matte var för trött. Det blev skogstur istället och sedan lite träning i trädgården. En lugn kväll alltså och det kan ju också behövas.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag saknade dig så klart... men om du hade varit där så hade det nog inte gått lika bra som det gjorde för mig idag, så det var väl bra att du inte var där just idag :-)



Jag tycker att det låter som om vi får muntra upp matten din lite... skall ta ett snack med MOR och se vad som kan göras från våran sida. DU får väl pussa lite alldeles xtra mycket på henne!

2009-09-29 @ 00:15:35
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Zico-Bus

Gnälligt är bara förnamnet :(

Hur ska det bli hela långa hösten och vintern? Vi måste nog se till att roa 2-beningarna lite grand, annars blir det kris.

Vi hörs när du är badad och luktar "neutralt" igen!

Tass&Kram

Z

2009-09-29 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0