Grattis Mamsen!

Hipp hipp hurra för Mamma Sella idag!!!

Idag fyller Mamma Sella hela tio år. Tänk att min mamsa har uppnått denna aktningsvärda ålder. Men hon är pigg som en nötkärna enligt rapporter från Kennelmamma Renée.

Hoppas Mamsen gillar presenterna som vi skickade. Särskilt påsen med mums-mums i tror jag hon gillar skarpt för jag vet att Mamsen är väldigt matglad precis som jag är. Jag känner mig stolt att jag är lik min fina mamma. Jag får ofta höra att jag är lika envis som hon och det är minsann inget dåligt betyg!

Lite kort rapport om helgen också... Igår var Elliot här en runda. Bus bus bus såklart! Idag kom Walle o Beck efter att Matte kom från sin natta jour. Hon hade slitet som tusan och var alldeles mör. Nu är hon ännu mera välmörad och ganska redo för sängen faktiskt så det bär nog dit efter mitt lilla inlägg här. Lite bilder kommer förhoppningsvis i ett senare inlägg men Matte orkar inte ladda upp bilder från mobilen just nu.

Natti-natti på er!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Stort GRATTIS säger vi till din lilla mamsen som idag nollar :-)



Tacka din matte så mycket för viltspåret som jag fick gå idag. Lite otacksamt av mig att inte göra bättre ifrån mig... men jag hoppas att jag får en chans till.



Jag hörde av MOR att du var attans duktig när du fick gå ditt spår. Jag undrar bara hur du kan klara det så perfekt när du bara spårar din mattes fotspår och någon liten pinne här och var?



Ha en bra dag imorgon... när du skall träffa din nästa favoritpolare.



Kramizar

2010-04-03 @ 23:05:47
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0