Nu drar vi snart...

...till Halens camping och vandrarhem på läger med Lomma BK.

Igår bakades det kakor. Nu på morgonen (efter att Matte botat sin migrän) har det packats. Jag var svårflörtad ur sängen när det var ledig dag men när väskorna åkte fram en efter en blev jag ju nyfiken. Nu har jag kontrollerat allt som passerat ut genom dörren mot bilen. Bara kakorna kvar i kylen och dom får ju INTE glömmas. Har sett att det slinkit ner en hel del delikatesser i påsarna till mig också trevligt nog.

Det blir spår redan i eftermiddag tror jag, sedan ska vi installera oss. Det blir ingen uppdatering förrän söndag kväll men då blir det desto roligare!

Dagismatte, Knappen och Vildhusse vaktar Solgläntan när vi är iväg och det känns tryggt! Håll koll på mina gamla märgben också är ni snälla så ingen snor dom! Och mullvadarna Vildhusse. Dagismatte, blommorna vädjar Matte....och allt annat....Det är inte lätt att lämna sitt kära ställe när man ska iväg!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad härligt för er... helt säker på att ni kommer att få en kanonhelg tillsammans med glada Lommagänget :-)



Oroa er inte för Solgläntan... era "anställda" kommer att hålla ställningarna!



Hörs när ni är hemma igen och ses gör vi förhoppningsvis på måndag (om ni orkar).



Kramizar

2010-04-16 @ 19:16:11
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0