Sommarens sista spår...

Sista semesterdagen för Matte. Och vad kunde passa bättre än ett spår till mig? Till på köpet sommarens sista spår om man tittar i kalendern och det grät vi nästan en liten skvätt över. Men spåret gick bra, bara Matte som hade lite problem att hänga med på ett ställe, hon ramlade ner i ett gäng ormbunkar och försvann!


På rätt spår!


Mjukost är gott!


Hallåt där, hur länge ska vi stå här???


På väg igen!

Matte har varit lite tystlåten idag. Hon säger att det knäns hemskt att vara ifrån mig. Jobba är inga problem men hon vill helst vara med mig jämt. Kan bara instämma. Men Dagis är inte fel och jag vet att de tar emot mig med öppna famnen. Så imorgon bitti bär det av dit strax efter sju.

Ikväll var vi på kursstart hos Lisa i S Sandby. Det är tävlingslydnad som körs, vi är åtta ekipage som kommer att hålla igång där på tisdagkvällar i tio veckor. Verkar kunna bli en kul grej. Spännande med nya hundar så jag var nog inte helt fokuserad hela tiden på Matte. Vi är bara tjejer i gruppen! Fånigt faktiskt tycker jag som gillar att busa med grabbar! Men där ska jag ju mest busa med Matte :D

Nä, nu ska vi snart gå och nanna kudden så att Matte kan vara lite fräsch i huvudet imorgon bitti på sitt nya jobb! Tror allt hon är lite nervös men jag försöker lugna henne att allt kommer att gå bra. Och jag ska ta väl hand om henne när hon kommer hem igen framåt kvällen!

Till sist en bild från Elliots igår....


Riktiga polare...

Natti-natti!
/Lakkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0