Träning på plogad plan

Ikväll var det dags för träning i Lomma. En del av planen hade blivit plogad, vilket gjorde att vi faktiskt var en tapper liten skara som vågade oss dit. Och eftersom det bara gick att använda en del av planen fick vi ju tränga ihop oss lite, vilket jag tycker är lajbans. Fast jag vill ju hälsa på alla och det får jag ju inte :( Men vi hade kul ändå. Fast koncentrationen sviktade lite när jag skulle ha koll på allt. När det är mycket runtomkring måste vi träna på sånt jag är bra på. Sånt jag inte kan så bra än måste vi träna för oss själva.

Men kul var det i alla fall att återuppta månadsträningen. Bara det nu inte kommer mer snö så kan vi trampa till den plogade delen och hålla till där tills det blir vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0