Gott nytt år

Ja nu är det plötsligt 2010 istället. Vi tog oss en välbehövlig sovmorgon till niosnåret, sen har vi varit ute på en skön men kylig promenad. Jag får is i morrhåren, så kallt är det!

Det var en trevlig dag igår. Elliot var på besök under dagen. Vi hade lajbans som vanligt. Han tacklar mig, jag väjer undan och biter honom i benen, så får vi flatteryck och springer springer springer.

Här kommer en liten bildserie...


Springelispring...



Glad Elliot...


Kom igen Kompis!


Mitt älskade fält...

På kvällen kom Dagismatte, Vildhusse, Medicinpinnen och Knappen till Matte och mig på nyårsmiddag. Sen vid tiosnåret traskade vi till dom och där sov jag mest. Det gjorde visst Matte med, hon låg på soffan framför brasan och hade det skönt. Ja, hon var uppe vid tolvsnåret ju men för övrigt tog hon det lugnt. Så skönt med stillsamma hemmakvällar. Ve och fasa och ut och härja på fester säger Matte som medger att hon är en stugsittare. Och det gillar jag!

Nu är det Nyårsdag och lite senare kommer Walle med flock hit för en tur i skogen med mycket spring!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Tack för turen i skogen idag, alltid lika härligt att komma ut till er i friska luften :-)



Beck har varit helt slut hela kvällen... han har mycket kvar att lära den lillkillen.



2 hela långa lediga dagar till skall vi få rå om våra mattar... HÄRLIGT!

2010-01-02 @ 00:05:19
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Lakkan du e en kulig tjej

jag är glad att jag har dej =)

Tack för att jag fick vara hos er hela dagen nyårsafton o vår gemensamma långtur idag.

Puss o kram

från Elliot

2010-01-02 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0