Skogstur med Elliot

Jippie! Matte kom redan vid halv ett från jobbet. Toppen alltså! Vi stack hem, tränade en stund, fixade lite utomhus och så vid tretiden kom Elliot & Ann och det blev en härlig busrunda i skogen. Fy f-n vad busiga vi är tillsammans jag och Elliot!

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert något kul! Kanske spår och så ska vi fortsätta träna på det vi gjorde idag. Gick riktigt bra enligt Matte med rutilutan och framförspringelispringet. Så det går framåt i alla fall!

Tjing tjong!

/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Marie!

Ha det så bra på jobbet imorgon :D

Jag ska försöka skärpa mig och skita i att det är kallt och att det är äcklig snö överallt och komma ner till träningen på måndag.

Vi ses och hörs!

/Helene

2010-01-23 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0