Bad bad bad

Det är bad för hela slanten nu när det är så varmt. Idag har Walle & Beck varit på visit och givetvis blev det bad i Eksholmen. Fina skutt och härliga simturer. Sedan att Walle och Beck hoppade ner i ett gyttjedike och åkte på avsköljning med trädgårdsslang var ju ett streck i räkningen. Men det drabbade inte mig, jag låg på behörigt avstånd och beskådade eländet.

Bad på Dattis har det också blivit och lite träning där. Annars mest trädgårdsjobb för Matte förutom promenaderna då. Det har flyttats buskar, vattnats, burits sten och huggits ner ogräs. Jag har mest slappat.

Imorgon är det T-lilla som gäller för Matte och hon gnisslar tänder. För att piffa upp stämningen lite avslutar vi med några badbilder från i torsdags när jag och Elliot var vid Yddingen.


Jag med Ruffe


Elliot vill vara med och dela på Ruffe. Självklart kan vi hålla tillsammans!


Elliot simmar så fiiiiint!

Det var allt för ikväll! Sov gott i den härliga sommarnatten!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vatten, bara vanligt vatten... nä det stämde ju inte riktigt igår. Var glad för att du slapp duschen i trädgården.



Tack för att vi fick komma till er!



Kramizar

2010-06-28 @ 22:44:29
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0