Bildkavalkad

Vi fick en massa roliga bilder på mailen från Zico-Helene.

Här kommer räddningen av min fresbee!








Sen lite busbilder...bildtexterna är fotografens...



Busa med mig!


Eller bara kramas lite...


Jag ska viska en hemlis...



Ska vi dansa?



Vals eller mazurka?!

Ikväll har vi varit i Lomma och tränat. Det var kul att spana på alla man känner o träningen gick rätt så bra säger Matte. När vi kom hem kånkade Matte ut en bokhylla i stallet. Hon lät jättekonstigt...som en sjuk gris?! Hon har envisats med att möblera om lite och sortera. Suck. Men ok, mina leksaker är mer lättillgängliga nu, det är en fördel. Jaja, bara vi inte ska flytta mer för det bland det värsta jag har varit med om. Här ska vi bo för alltid så det så!

Fredag imorgon. Får se vad kvällen bjuder på för roligheter.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Ha ha... alltid lika roligt att få se bildbevis.



En bra kvinna reder sig själv, varför be någon om hjälp när man fixar det så bra själv (även om det blir lite blåmärken här & var).



Hoppas på rolighet imorgon :-)

2010-06-10 @ 23:59:23
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico och Helene

Hi-hi,

Du är duktig du MARIE, inte alla som hade trampat ut i det mörka vattnet. Tycker man kan se att Lakkan är rätt så imponerad ...

2010-06-11 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0