Sommar...

...sommar o sol havet o vinden en doft av kaprifol.

Ja, nu är det sommarmånad men det vete tusan var det vackra vädret blir av. Kanske kommer det imorgon. Jag tycker det börjar bli brådis för när det nu är kallt sätter Matte igång med sorteringsprojekt inomhus och då kommer man knappt fram härhemma. Det ligger högar mest överallt som ska slängas, betittas av någon intresserad innan de går till insamling etc. Tur man är fredad alltså och jag drar mig till sängen för där är det alltid lugnt.

Vi var en tur till Lomma igår kväll. Det var trevligt fast jag är inte så förtjust i vissa övningar, Matte får jobba på att motivera mig bättre. Ikväll har vi inte tränat för det regnade mest hela tiden så när vi hade gått i en och en halv timme ville vi in och torka upp.

Lova har varit på verkstan igen. Nu var det bromsarna som var slitna, skivorna ojämna. I vilket fall kostade det tre loppor och nu går det fint att bromsa igen. Inte för att man ska bromsa sig fram på vägarna men det är nog bra om bromseriet fungerar ändå.

Nä, nu är det läggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0