Lakrits spårar igen!

JIPPIE!!!

Jag har fått spåra idag. Det hade smält så pass på en del av fältet att det gick att lägga där. Ja, lite blev det på snön också och då var det ju lite svårare för det är så hård skare att det inte blev några nedtramp av skorna. Men jag spårade på. Hade bara lite brådis i början för jag var ju så glad att jag missade en pinne. Nästa sprang jag över men Matte stannade och då hittade jag den. Sen kom jag ihåg att plocka dom. Något jättelångt spår gick det inte att få till men tillräckligt för att man skulle känna sig nöjd och glad!



Visst ser det härligt ut med spår och blå himmel!

Vid fyrasnåret lämnas jag på Dattis och Matte åker till nattjobb. Tanken var att vi skulle sova länge i morse men vi vaknade vid halv sju och kunde inte somna om så det blev en ganska tidig morgon med fördel att vi redan har hunnit med ganska mycket. Nackdelen blir väl för Matte inatt men det fixar sig säkert ändå.

Till sist en bild på mig på tomten!



Vårliga hälsningar
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Hade du inte löpt hade vi kunnat träffats imorse... vi vaknade oxå då.



Härligt att du fått spåra idag... undras om det är bäst-före-datum på ens spårande... i så fall har nog mitt gått ut är jag rädd för :-(



Nu har solen lyst från klarblå himmel ett par dagar, visst måste det betyda att våren är på väg, visst?



Ha en bra natt!



Kramizar

2010-03-06 @ 20:59:03
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico-Bus

Så fin du är, där du ligger och vaktar tomten <3

/Z

2010-03-06 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0