Stadsrapport

Jaha, då var man i Storsta'n igen. Här är bra hos Syster Yster. Hon har gett mig en massa smaskig kycklingkorv. Där var mindre torrisfoder i min burk än vad Matte trodde så det måste drygas ut med andra godsaker och det har jag inget emot.

Tågresan upp var lugn. Igår var vi ute i skogen en lång härlig runda på ett ställe där det inte är många andra hundar och jag sprang lös. Härligt härligt! Sen kom Medicinpinnen igår kväll och det åts mat.

Idag ska Yster ha rep med sina musiker här en stund och då ska jag och Matte gå långrunda. Imorgon redan åker vi hem igen. Tiden går fort. Men skönt också att komma hem och så ska vi spåra på söndag. Sorgligt såklart att lämna Yster men vi får locka ner henne till oss snart igen.

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Härligt att höra att ni har det bra... men vi hade inte trott något annat heller.



Hoppas ni får en bra hemresa!



Kramizar

2010-03-13 @ 00:08:16
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0