Magen i olag igen

Ja, magen är lite körig igen. Matte anklagar mig för att ha ätit något olämpligt ute. Jag förstår inte var hon får allt ifrån. Nåväl, hur som helst är jag inte så väldigt kass men riktigt bra är det ju inte. Dagismatte har gett mig laktosfri fil och den är god. Hon kom till och med och lämnade till mig ikväll för Matte glömde köpa. Det kallar jag omtanke! Och Matte hade köpt med sig kyckling till mig. Så det går ingen större nöd på mig. Och pigg är jag. Ikväll var vi i S Sandby hos Lisa på privattimme och det var full fräs som vanligt. Kul, jag är taggad till tusen!

Nåväl, om magen är lite knas så har i alla fall pälsen min blivit helt bra och jag har inga bulor alls längre i huden. Skönt. Och för magen ska jag få något pulver som faktiskt är ganska mumsigt ett tag för att förebygga att det blir problem igen. Och det är klart, verkar ju som att kistan är lite känsligare än vanligt för jag brukar kunna äta ute och ändå inte få bekymmer.

Hoppas det blir en lugn natt för mig, magen och matte!

/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Hoppas verkligen att det går över snabbare denna gång!

Om du slutar upp att äta ute så slipper du bli kass i kistan och jag tror minsann att du ändå kan charma till dig extra mumsigheter då & då :-)



Krya på dig!

2010-11-15 @ 23:58:49
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0