Nattisvecka

Japp, denna veckan är det varannan natt på Nattis för min del. Matte jobbar då. Men så är hon ju ledig på dagarna och även om hon kan vara lite skruttig stundtals så är det kul för vi hinner med så mycket tillsammans. Idag har vi grejat i trädgården lite, varit hos Lisa på privatlektion, gått lång promenad och så har Matte gjort lite annat som inte jag tyckte var kul och då vilade jag mig. Nu torkas det kyckling :)

Fortsatt fint väder men inte lika fantastiskt som i lördags på Revinge. Här är bildbevis:


Jag till vänster och Zico till höger! Helene fotograf!

Nu börjar det bli sängdags. Vi har eldat friskt för att få värme i huset. Väntar bara på kycklingen i ugnen innan vi kan komma till ro för natten.

Kommentarer
Postat av: Helene

Som sagt - motiven är helt underbara, men fotografen kunde nog behöva en kurs :D (men hon har inte tid!)

Tack för en härlig eftermiddag på heden!

/Helene och Zico-Bus

2010-10-18 @ 21:23:42
Postat av: Medicinpinnen

Vad då kurs? Jag tycker bilden är utsökt komponerad!

2010-10-19 @ 16:51:24
Postat av: Wallander

Så klart kan det bli en eller annan svacka för din matte, men då kan ni ju vila lite tillsammans... och det lär inte dröja länge förrän piggelinen inom Marie vaknar till liv igen.



Imorgon är det kurs för MOR & Beck, näst sista onsdagen.



Hoppas vi kan ses snart!



Kramizar



Ps. Idag har jag & Beck fått smaka de nya godisarna från Olivers, de gick minsann inte av för hackor.



2010-10-19 @ 23:11:54
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0