Trötta

Både jag och Matte är väldans trötta ikväll. Matte har jobbat och därför inte sovit och jag har sovit dåligt för att jag har saknat Matte, mått illa, varit ute mitt i natten och kräkt. Ja det var ingen bra natt som gick även om Dagismatte såklart tog väl hand om mig.

Jag har tillbringat dagen i sängen, förutom våra promenader alltså. Verkar som Matte är på läggning nu också för hon ska till jobbet imorgon bitti. Tvi. Jag vill ha henne hemma jämt jämt. Men inga pengar då :(

Jaja, det blir säkert gladare tongångar när vi har sovit ordentligt båda två!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag tror/hoppas att en god natts sömn kommer att göra underverk på er båda.



MOR & Beck tackar för grattiset och hälsar att hon hör av sig under morgondagen (telefonen var så klart på ljudlös).



Kramelikram på er!

2010-10-24 @ 22:17:18
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Wallander

Jag tror att vi har lite "kärleksbeymmer" ... det är alldeles för länge sedan vi sågs.



Krya på dig snabbt mitt hjärta så att vi snart kan gå på korvarunda!

2010-10-25 @ 22:21:12
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Helene och Zico

Hej på er!

Hoppas att magen är bättre och att ni har fått vila ut ordentligt. Det är medlemsmöte i Lomma på torsdag, så vi tänkte försöka träna lite mellan 18-19 - kommer ni?

Tass&Kram

H&Z

2010-10-27 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0