Bönhörd

Elliot var först ut med att hälsa på efter min isolering. Äntligen blev jag bönhörd! Halv sex ikväll ungefär dök han upp och det blev en mysig runda i skogen. Och för att det inte skulle bli några missförstånd visade jag direkt vad jag tyckte om att han var lite intresserad av min bakdel. Nix pix, inget sånt tack! Okej okej sa Elliot och så var det inte mer med den saken.

Jag fick en jättesöt groda av Ann & Elliot. Kolla så gullig!



Imorgon kväll åker vi med tåget till Stockholm. Jag har en egen biljett där det står Lakrits Vildhund. Den ska jag hålla i munnen och lämna till konduktören.

Givetvis återkommer jag med rapport från storstan!

Tass & kram
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Medicinpinnen

Du kommer att bli konduktörens favorit om du lämnar fram biljetten så fint. :-) Hälsar er välkomna till stan!

2010-09-30 @ 08:22:29
Postat av: Elliot

Puh!ja läste fel,trodde det stod "enkel biljett"....

Ja de var verkligen på tiden som man fick ta en lååång skogsrunda med dej.

Ha det så bra i Stockholm,vi ses snart igen.

puss o kram från E



ps.idag har jag fått en ny säng - en svart stor bia-bädd mmmmmysigt.

ps 2.jag fick likväl åka upp i badkaret när vi kom hem i går kväll grrrrr...

2010-09-30 @ 18:44:47
Postat av: Wallander

Jasså det var hos dig Elliot & Ann befann sig, MOR & Beck var förbi hemma ho dem innan träningen.



Vad kul att du så fort blev bönhörd och dessutom lek & bus så fick du en väldans söter groda. Hoppas du inte pussar på den för mycket... så att det blir en flatteprins.



Hoppas konduktören uppskattar att du visar fram din biljett själv!



Var rädda om er... hoppas det blir en lugn tur.

2010-09-30 @ 22:17:18
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0