Hipp hipp hurra...

...för vår "lille" spårelev idag!!!

Beck har klarat sitt anlagsprov i viltspår idag! Hurra! Nu bär det av mot öppenklassprov. När Beck fyllde år i våras fick han en spårkurs i present av mig och Matte. Och nästan precis ett halvår senare är vi i hamn med målet för kursen, nämligen att klara anlagsprovet. Matte har trampat spår, jag har försökt komma med råd om hur man gör och Helene har skött sig bra därbak i linan! Beck har varit en läraktig elev med en aldrig sinande glädje! Resultatet av denna kombination blir såklart alldeles utmärkt! 

En liten present väntar såklart nästa gång vi ses Beck! 




Kommentarer
Postat av: Beck

Tack för att jag blir omnämnd här... en bättre läroskola kunde jag inte gått i!



Jag kommer med glädje att fortsätta gå i eran skola om jag får förstås. Har hört att det kan bli lite tuffare i nästa klass... men det skall jag väl oxå kunna reda ut så småningom men råd & stöd från er & matte.



Hoppas vi ses snart... jag bjuder självklart på korven på våran nästa korvarunda!

2010-09-22 @ 00:00:40
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0