Isolering

Matte konstaterade sent igår kväll att jag hade börjat löpa. Blä! Därmed ställdes Elliotbesöket in idag. Skittråkigt är allt nu. Den enda jag kan leka med är min tjej kompis Beckie. Men grabbarna får jag inte alls busa med. Buhu. Hoppas det ändå händer lite roliga saker framöver för annars blir det långa veckor jag har framför mig.

Trevlig dag på Dagis igår med Medicinpinnen också som jag busade en del med. Hon sov hos oss inatt också. För min del blir det Nattis som gäller tills imorgon för Matte ska jobba. Trist. Men i gengäld är hon ledig på måndag.

Nä, nu tycker jag allt det är dags för en tur. Slutrensat i trädgården för Matte!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Tänk att MOR nästan kunde räkna ut detta efter gårdagspromenixen.



Trist så klart att vi inte får ses på ett bra tag nu... men dem som väntar på något gott väntar aldrig för längre :-)



Att du inte skall få ha kuligt under löpet kan jag med säkerhet lova att du inte behöver oroa dig alls över... din matte hittar alltid på kuligheter med dig.



Nu får vi se det positivt, veckorna går jädrans fört nuförtiden... snart kan vi gå på korvarunda igen :-)

2010-09-04 @ 22:49:54
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico-Bus

Vi instämmer med Walle & Co. .... veckorna går fort nu när man har blivit lite äldre :) Lite retfullt är det att det var Walle, som denna gången fick konstatera att du skulle bli en "löpfia". Det är liksom mitt gebit .... jag brukar anlitas till sådana uppdrag :D

/Zico

PS. Jag spårade helt fantastiskt bra idag - utan kvalster i näsan så är ett 2 timmar gammalt spår på den gamla heden, inga problem. T o m alla pinnarna med hem. (Duktigt hund, sa matte!)

2010-09-05 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0