Väntans tider

Syster Yster är på väg ner till Skåne. Matte säger att hon snart passerar stället vid Gyllene Uttern där jag brukar rastas. Det innebär ankomst närmre tresnåret. Så länge orkar jag nog inte vara vaken. Men klart jag ska ta emot henne när hon anländer, får väl väckas upp ur min skönhetssömn helt enkelt.

Dagarna har passerat snabbt. I måndags var vi på träning hos Lisa. Det var VARMT. Jag fick prova min kylmatta som faktiskt var riktigt skön att ha i skuggan och svalka sig på. Inte så dumt tänkt Matte. Igår hade vi kvällsträning i grupp. Matte var inte på något kul humör, hade väl haft det lite kämpigt. Så hon blev onödigt sur vid något tillfälle. Men vi avslutade som bästa vänner ändå och det är huvudsaken.

Många födelsedagar nu! Igår fyllde Elliots Matte år! Nu väntar födelsedagar för Vildhusse och Matte. 

Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

DIn överskrift fick mig nästan att frukosten i halsen... tur att det bara var SysterYster som var på ingång :-)



Fira nu riktigt ordentligt matte... förresten säg till matte att hon FÅR lov att öppna paketerna efter 24-snåret!



Ha en fin PÅSK på er!

2011-04-21 @ 20:16:08
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Tack för rundan idag,det var kul att träffa Syster Yster oxå det var ju länge sen sist...

Det var väl roligt att din matte fick öppna ett av paketen från oss? haha!

Väntar med spänning på att de andra oxå ska öppnas och att vi får en rapport om innehåll....

2011-04-21 @ 20:39:27
Postat av: Flocken på Onsala...

önskar er båda en riktigt Glad Påsk!

2011-04-21 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0