Besök i Lakritsskogen

Idag fick vi besök i Lakritsskogen. Wallander och Beck kom med Helene och Lillmatte Frida kom vid elvasnåret. Vi tog först några rundor på tomten och sedan en ordentlig runda i skogen innan vi fixade en liten gran till Frida och bytte julklappssäckar. Jösses vad många paket vi fick jag och Matte. Vi måste har varit väldigt snälla : ) Vi har lagt dom under vår "gran" som är en uppklädd spinnrock och vi väntar tålmodigt... Ända till juldagen tror jag bestämt för Matte jobbar ju på julafton. Eller så kan vi inte hålla oss och öppnar på julaftonsmorgon. För det måste man väl få?!

Imorgon ska vi ut och spåra på Revinge. Därefter kanske en liten sväng med Elliot. Sedan måste Matte läsa för hon har någon slags tenta på onsdag. Har inte sett henne läsa så mycket än. Vi har ju inte tid med sånt trams. Men kanske hon måste sitta några timmar med det ändå. Jag får väl hålla sällskap då.

Nä, nu tror jag snart det är läggdags för min del!

Nattii-natti
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Wallander

Tjenixen!

Tack för en härlig busrunda i lördags... alltid lika härligt att få busa runt och äta av "skogens läckerheter"!



Vi verkar oxå ha varit rejält snälla och ser fram emot vårat paketöppnande innan eller efter Kalle :-)



KLART man får öppna på julaftonsmorgonen!!!!!



Vi kommer alla hålla tummarna för mattes tentande!

2011-12-19 @ 09:53:53
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0