Härlig bustur

Hurra! Nu är jag friskförklarad. Idag fick jag springa fritt med Elliot på Revinge. Vädret var kanske inte det bästa, blåst och regn, riktigt rusk alltså. Men det bekom inte alls mig och Elliot. Härligt! Några bilder blev det dock tyvärr inte för kameran hade nog blivit vattenskadad då.

Men något som vi har bild på är vår fina nya portklapp. Det är mitt tassavtryck som har gjutits in i brons.







Riktigt tjustigt tycker vi!

I dagens kalender fick jag en tuggpinne och Matte fick mjuka fina pappersnäsdukar att ha på lager när kranen börjar läcka.

Ikväll har jag varit på Dagis för Matte var bortbjuden. Jag luktade direkt att hade varit hos Lindeblads. Mattekväll tydligen. Jaja, hon åker bort ungefär två gånger per år helgtid utan mig så jag får väl stå ut. Jag fick korv på Dagis och det gick absolut ingen nöd på mig.

Nu är jag trött och ska natta mig. Hoppas på spår imorgon!

/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Gud så fin portklapp... din matte hon kan finna hon.

Tack för att vi fick låna din matte ett par timmar igår kväll... så mysigt att få rå om henne lite.



Men du skall tro att det "kacklades" & skrattades här i ett... inte en lugn stund på ca 5 tim. Sedan fick jag följa med lillmatte hem = MYCKET närhetsmys :-)



Skönt att du nu får härja fritt igen... ser fram emot någon racerunda snart.



Kramelikramizar

2011-12-04 @ 15:18:03
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0