Lite av varje

Vi har haft det rätt lugnt sedan sist jag skrev i torsdags. Fredagen var Matte hemma också, då gjorde vi lite ärenden, tränade en sväng och gick långpromenad. I går åkte de sista granarna ner på tomten och Vildhusse avslutade sitt stora arbete här. Matte och jag höll oss hemma fram tills Matte skulle åka till jobbet. Där tillbringade hon natten medan jag sov på mitt Nattis. Imorse kom Matte tillbaka, lite sliten men ok. En runda runt sjön och sedan försvann Matte ut för att lägga ett spår till mig. Medan det låg till sig vilade vi oss lite. Så blev det spår, långtur och sedan lite bengnag medan Matte fick ett ryck och dammsög bilen och gjorde den fin invändigt. Vårkänslor?

Nu är vi rätt möra båda jag och Matte. Redo för sängen. Imorgon jobbar Matte på förmiddagen. Sen ska vi till Lisa och på kvällen är det förberedelser för Stockholmstripp.

So long!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Det är bra att ni tagit det lite lugnare.



Kul att ni hinner med ett Lisa besök till innan Sthlms-turen.



Hörs vi inte innan ni reser så får ni ha det så jättemysigt. Se till att hålla storstadsgrabbarna på avstånd bara!!!!



Hälsa syrrorna med så klart!

2011-02-27 @ 22:37:31
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

ja de e på tiden att din matte VILAR oxå lite....

Fy sjutton så trist nu när vi inte kan ses på flera veckor.Jag blev snabbt bra i mitt ben som jag haltade på efter vår tokiga bus-tur =)

Men den där äckliga bulan/svullnaden på min mage e kvar.så vi får se vad veterinären säjer på onsdag...

Glömde säja att jag vägde mej när vi var på Prima Liv i onsdags...å vet ni:JA E STOR!!! över 33kg HA!så de så....t.o.m veterinären tyckte att jag hade lagt på mej =0)

Ta det försiktigt i Stockholm så ses vi när det funkar igen...hej hej...

2011-02-28 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0