Mitt i veckan

Onsdag, mitt i veckan dag. Vi är lite trötta just nu på Solgläntan. Matte har lite mycket på jobbet. Men det ska vi nog reda ut. Igår morse hade vi ingen ström. Matte ställde fram klockan ideligen och hoppades då strömmens återkomst men till slut fick vi ge oss och gå upp, tända fotogenlampor och lite ljus. Det är ju ganska mysigt så men inte om man ska iväg och det är stressigt. Nåväl, strömmen kom tillbaka så småningom. Ett litet träd hade trillat över vägen och det fick vi baxa bort. Men stormen hade inte gjort någon åverkan på mina domäner i alla fall. 

Igår kväll åkte vi till Lomma och tränade en bra stund, sedan fick jag vänta på Matte som var på möte. Men efter det fick jag leka med Elliot när vi gick kvällsrunda tillsammans på hans Mosse. Så jag var inte så olyckligt lottad ändå. 

Ikväll hinner vi väl inte med så väldans mycket för klockan är redan nio och vi kom hem från en lång runda bara för en stund sedan. 

Natti-natti! 

Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Hej hopp!

Ett spår i Lakritsskogen skulle sitta fint på söndag eftermiddag - efter att alla måsten i hemmet är avklarade.

Ska säga till matte att hon pratar sig samman med din matte :)

Tass&Kram

Zico-Bus

PS. Vi kan inte på lördag, för då ska visa "nybörjarna" hur en riktig sökhund jobbar :D

2011-02-10 @ 11:30:42
URL: http://www.zicolino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0