Födelsedagsfirande

Igår fyllde Moster Pernilla alias Medicinpinnen, alias Yogapinnen och Medicinyogapinnen år och jämt dessutom, närmare bestämt 40 år! Jag hade totat ihop en present till henne, jag hade nämligen bakat Biscotti. Jag heter ju så i min stamtavla, Concurro Biscotti och vad kan då passa bättre än att jag ger bort en stor låda biscottis. På lådan var det dessutom fint motiv med änder. Ja, jag hade lite bry att baka och Matte fick hjälpa mig en del men resultatet blev rätt bra tror jag.

Igår kväll var det stor fest på kvällen. Dagismatte hade lagat supergod middag, Matte fixade tårta och så när festen var över städade Vildhusse upp i köket! Bra samarbete!

Massor med grattispussar till Medicinyogapinnen!

Kommentarer
Postat av: Medicinyogapinnen

Tack så jättemycket för den fina festen och de fina presenterna. Yster och jag är nu tillbaka i Stockholm och vardagen börjar åter. Det var jätteroligt att ses och jag hoppas det inte dröjer alltför länge tills nästa gång. Kramar

2011-01-23 @ 19:11:52
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Härligt att det blev ett lyckat firande! Kul present med biscottin!



Gratiis Pernilla från oss ALLA om än lite i efterskott (har varit på resande fot)

2011-01-23 @ 22:34:34
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0