Blött

Det har varit rätt blöta dagar får jag lov att säga. Lite trist också att lämna Syster Yster på flygplatsen i onsdags. Så regn hela eftermiddagen på det :( Men på kvällen höll det upp och vi åkte till Tvedörasjön med Elliot & Ann. Då blev jag allt lite gladare. Vi gick runt sjön också. Alltid roligt att utforska nya ställen och hitta spontanbadplatser (inte så svårt).

Igår regnade det också mest hela tiden. Matte målade inomhus i anslutning till vårt sovrum. Jag tyckte det var helt onödigt. Men sedan fick det stinka av sig i natt för Matte jobbade och jag var på Nattis.

Idag har det varit lite bättre väder. Lagom varmt också! Matte har ordnat lite i trädgården och tagit bort gammalt staket som mest var i vägen när det nya staketet nu är klart. Hon sucker över hur mycket det är att göra i trädgården. Men ärligt talat, vem springer och kollar varenda hörna mer än kanske jag och lite ogräs stör mig inte alls. 

Nu håller vi kväll och det är dags för sängen och en förhoppningsvis skön natts sömn. 

Tasselikram
/Lakkan 

Kommentarer
Postat av: Wallander

Ja blött kan man säga att det varit... känns just nu som om att man skall vara glad över stunderna det är uppehåll. Men idag har det varit finfint.

Jag fick en egen promenad i Slottsparken med MOR idag och hon bjöd på mjukglass. Jag tror minsann att hon tycker lite extra synd om mig... men det smakade smaskens i alla fall!



Hoppas ni fick en skön nattsömn inatt och jag hoppas oxå att ni får en härlig helg!



Kramizar

2011-07-16 @ 16:21:39
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0