Livet på sjön!

Ikväll har vi varit ute på "min" sjö med Syster Yster! Hon är styrkvinna och Matte sitter med mig och njuter. Härligt väder var det, kvällssol och vindstilla. Jag hade min flytis på såklart om jag mot förmodan skulle ramla i vattnet. Men det hela gick mycket lugnt och städat till!


Syster Yster ror för fullt!


Jag och Matte njuter!



Matte får en blöt puss av mig!


Yster o jag!


Syster Yster skålar med Pepsi Max!



En stilfull näckros!


Fridfull kväll! Bryggan som en liten vit fläck.

Man kan allt bli trötter av livet på sjön. Dessutom en simtur innan idag till Pude med min nya Ruffwear som är likadan som den Matte slarvade bort. Tur att det fanns i lager. Men det var nära det gick skit med denna också, Yster råkade kasta den in i ett buskage men jag gav mig inte utan letade rätt på den och fick stående ovationer när jag dök upp med den i munnen!



Natti-natti
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Wallander

Säger bara WOW... vilken kanonkväll ni verkar haft!

2011-07-12 @ 23:03:01
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico-Bus

Åhh, så fint det ser ut. En alldeles spegelblank sjö! Har sagt det förut, men säger det igen: "Du har det bra du Lakkan!"

Tass&Kram

Zico och flocken

2011-07-13 @ 09:02:10
Postat av: Medicinyogapinnen

Härligt, härligt. Imorgon går även jag ombord. Fast på en betydligt större båt som man kan sova över på. Hos oss kommer det att bli en skeppskatt i stället för en skeppshund! :-)

2011-07-13 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0