Syser Yster på besök

Igår var vi först på Revinge under förmiddagen och jag fick ett spår i det höga gräset. Varmt men trevligt. Jag hade bra nytta av mitt fina kyltäcke jag fått av Wallander. Ett litet dopp i Krankesjön på hemvägen gjorde inte saken sämre. Men vi skyndade hem för att fixa lite. På eftermiddags fick vi nämligen fint besök från stora hufvudstaden i form av Syster Yster. Vid två damp hon ner på flygplatsen och hämtades snabbt upp av skogstaxin. Hem och lägga beslag på henne i dagarna tre! Vi har haft det så trevligt så hittills. Igår var vi mest hemma. Idag på förmiddagen smet jag och Matte iväg till Yddingen för att jag skulle få simma lite. Då sov Yster ändå.



Vackert vid sjön. Alldeles för oss själva var vi också!

Sedan har vi varit hemma tills ikväll, då var jag och Matte hos Lisa och Yster på sin träning inne i Lund. Jag var jättepigg på träning och vi körde för fullt hos Lisa. Men då blir man också trötter och behöver vila när man kommer hem så att man orkar en ny dag med Yster och Matte imorgon.

Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Zico

Det var kul att ses på Revinge, även om det blev lite hastigt. Så mysigt det ser ut vid sjön när det är fritt från tonårsgrabbar i konstiga flytetyg :D

Vi hörs!

Tass&Kram

Zico med flock

2011-07-12 @ 18:27:09
Postat av: Wallander

Kul att täcket gjorde nytta även vid spårandet, härligt med ett bad efteråt, strålande att höra att det gick bra hos Lisa... men förstår att höjdpunkten var bästaste SysterYster som anlänt!

2011-07-12 @ 23:02:05
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0