Fortsatt varmt...

...och en del muller i luften. Det kallas visst åska. Jag tycker det är onödigt att det låter så, fast jag är inte rädd. Tycker bara att man kan hålla sig inne.

Igår kväll jobbade Matte och jag hade det bra på Nattis. Det blev en språngmarsch till kvällsrunda för myggen var argsinta! I morse traskade jag och Dagismatte till Solgläntan i väntan på Matte och vid tiosnåret dök hon upp. Sen har vi haft en bra dag, varit hos Lisa och tränat och sedan hämtat Elliot för lite passning eftersom det skulle vara kalas hos hans tvåbeningar och det skulle mest vara trist för honom. Vi hann busa i trädgården, gå en runda till Dagis och bada i en av dammarna och ta en runda på fälten och lite till i trädgården innan det började småregna och vi drog oss inåt.


Väldans synd att min nos sprang ifrån kameran men lite rolig bild ändå :)



Bus!


Måste bara visa en fräck blomma vi har i trädgården också! Den är jättestor!




Nu drar jag mig tillbaka till sängen och vilar upp mig inför en ny dag!

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Tack för att du passade mej så bra igår kväll!För doppet i dammen o allt.Undrar bara vad är det jag har om halsen på översta bilden(nåt vitt),verkar inte vara något som jag hade på när jag åkte hemifrån...

Matte säjer att jag verkar vara jättetrött idag...

2011-06-09 @ 09:08:20
Postat av: Helene Zico-Bus och Miss Lykka

Vilken fin blomma! Förresten hade du inte ambitioner om att ha en trädgårdsblogg ... eller har vi drömt detta :)

Vi ser fram emot att besöka er och kanske ta ett dopp någonstans. Just idag verkar ju inte vädret så kul, men det blir väl bättre :)

Tass&Kram

2011-06-09 @ 10:58:15
Postat av: Josefin

vilka fina hundar!!!

2011-06-10 @ 22:38:03
URL: http://reloadmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0