Det är inte alltid lätt...

....att veta hur man ska göra rätt!


Jag tycker faktiskt det är lite svårt att veta hur man ska bete sig för att tvåbeningar ska bli nöjda. När jag är lite dämpad är Matte orolig. När jag är piggelin så blir hon frustrerad. När jag gör min röst hörd blir hon helt topp tunnor ibland och ibland bara suckar hon. Just nu är jag i en piggelinperiod, dvs jag är full av energi och tycker träningen är jättekul. Så kul att jag bara måste få gala lite ibland fast jag vet att jag inte får. Då blir Matte suuuur som en ättiksgurka. Ibland surar hon lite längre, ibland knappt alls. Det är faktiskt upp till henne hur hon väljer att ta det. För gjort är gjort.

Håhåjaja. Jag vet ett sätt att få tyst på mig! Kolla bilden här nere från när jag och Beck fick burgare på MAX. Man kan inte skälla med en burgare i munnen!


Klara, färdiga...



ÄT!!!

Har en känsla av att det blir mycket "tyst" träning framöver. Men det brukar generera mycket godis. Matte muttrade något om att vi ska åka Skåne runt och vara tysta. Mums! Och bara jag är med Matte så kan allt annat kvitta. Och jag vill inte se några sura miner! Tävlingar är förresten bara på kul sägs det! Då tycker jag inte vi ska ta så allvarligt på saker och ting för då blir livet allt ett elände. Vi ska ju ha roligt bara!

p.s. tror Matte blir gnällig av att gå upp tidigt!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Ja du Lakkan... hur man än vänder sig så har man röven bak!



Dom där2-beningarna är ibland lite konstiga... men vi älskar dom ändå precis som dom älskar oss :-)

2011-05-18 @ 17:02:07
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico-Bu

Härligt att du är piggelin igen :) Om du vill lära dej skälla med mat (eller boll) i munnen, så ska du gå en kurs för Beiron .... du vet Västgötaspetsen i spår/sökgruppen. Han kan!!!



Tass&Kram

Zico-Bus .... snart storebror!

2011-05-18 @ 17:10:10
Postat av: Wallander

Nu går jag och nannar så att jag är utvilad när jag skall få busa med dig imorgon!

2011-05-20 @ 22:46:09
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0